Per 1 september 2020 hanteren wij aangepaste openingstijden. Dit heeft ook gevolgen voor de bereikbaarheid van onze support.
Toen de coronacrisis Nederland bereikte hebben wij de openingstijden van onze support flink uitgebreid. Wij zagen namelijk een flinke stijging van het aantal registraties, bestellingen en ook het aantal verzoeken om ondersteuning. Om iedereen zo snel en zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben wij de afgelopen maanden alles op alles gezet om iedereen zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn.
We hebben inmiddels een half jaar lang op volle sterkte gedraaid. Nu het aantal supportverzoeken naar een normaal niveau is gezakt, hebben wij besloten om onze officiele openingstijden aan te passen. Hierdoor krijgt iedereen die meedraait in onze support de tijd om even bij te komen van een hectische en drukke periode. Onze nieuwe openingstijden kun je vinden op deze pagina.
Zijn jullie voortaan minder goed bereikbaar?
Absoluut niet! Wij garanderen dezelfde kwaliteit support, precies zoals je van ons gewend bent. Tijdens kantooruren proberen wij zo snel mogelijk te reageren op je vragen. Buiten kantooruren proberen wij zoveel mogelijk vragen te beantwoorden, maar we nemen ook onze rust.
Reageren jullie in het weekend?
Wij zullen zeer regelmatig reageren in het weekend, maar wij hechten ook waarde aan de rust van iedereen die bijdraagt aan de support van Zimple Web. Om die reden hanteren wij een best-effort principe buiten kantooruren.
Hoe zit het met storingen?
Wij monitoren onze servers 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Storingen worden direct opgemerkt door onze automatische storingsdienst en worden zo snel mogelijk verholpen. Dit blijft ongewijzigd.