Je kunt eenvoudig je e-mailadres(sen) toevoegen aan Outlook Office 365 en Outlook 2016. Op deze manier beheer je al je e-mailadressen op één plek en hoef je niet voortdurend in te loggen op de webmail van je website.
Hoe kan ik een e-mailadres toevoegen in Outlook? (IMAP)
- Open Outlook. Selecteer 'Bestand' links bovenin het scherm.Selecteer de knop 'Account toevoegen' onder Accountgegevens
- Vul het desbetreffende e-mailadres in. Selecteer vervolgens 'Geavanceerde opties' en vink 'Ik wil mijn account handmatig instellen' aan. Druk daarna op 'Verbinding maken'
- Selecteer de knop 'IMAP'
- Vul bij 'Server' onder Inkomende e-mail de volgende mailserver in: mail.vulhierjouwdomeinnaamin.extensie. Vul bij poort 993 in. Selecteer bij 'Versleutelingsmethode' SSL/TLS
- Vul bij 'Server' onder Uitgaande e-mail de volgende mailserver in: mail.vulhierjouwdomeinnaamin.extensie. Vul bij poort 465 in. Selecteer bij 'Versleutelingsmethode' SSL/TLS. Selecteer 'Volgende'
- Vul het wachtwoord van je e-mailadres in
- Het e-mailadres wordt toegevoegd aan Outlook